Sidor

24 augusti 2010

Barn och allt

hade en jätte mysig långhelg i kågeröd från fre-sön. Myspys på hög nivå som alltid. På lördagen va det dags för barnens kalas för släkten, började kvällen innan med förberedlserna och på morgonen fick de fina pressenter av momme och moffa. Kläder, börs, rockring, klocka, speldosa, små plock och lite pengar till nått de kan välja själv. Ungarna va super glada och jag blev jätte glad så himla fina saker. Vi fortsatte med plockandet och vid 13 kom våra gäster, mina små kusiner och mostrar. Tjejerna fick mer paket, med massa fina flickiga saker, prinsesskronor, block, lyndbyhus, muggar m.m.

Jag servera en buffe som poppy hade varit med att välja, nybakat bröd, stor salladsbuffe i stavar, minihamburgare, mini pizzor, kycklingspett och hemmagjorda pommes. Efter var det självklart princesstårta, en mjölkfri och en vanlig, även dessa på poppys beställning. Massa med lek och mys. Tyvärr va kameran borta och när den väll kom fram blev det suddiga bilder.


I söndags var det sen dags för tupperware hela eftermiddagen och kvällen med mamma och johanna och elsa. Vi va på jubilee och blev visade de nya katalogerna och nya produkterna, helt okej. På köpet vann jag en tv hem också, blir trevligt i vårt nya fina sovrum.

Annars va vi i helsingborg igår heldag med SoL och en kortis med Eivor och Krille. Det blev köpt skor till alla flickor, lunch, lite nya underkläder och lite smått o gott, tack för en trevlig hbg dag =)

Annars har jag försökt ta bild på mig själv idag ville se, lyckades frammifrån blev nöjd och chockad shit liksom..


shit typ.. förr och nu.. me so happy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad du är duktig!!! Jag har gjort samma resa och vet hur du mår =) Det är läskigt att titta på gamla kort men bra som påminnelse :)

Ses imorgon!
Kram Kristina