Sidor

27 augusti 2010

Tokiga barn

Goa barn har jag och lika tokiga som goa, men de e mina och jag älskar dem oavsett, men de har sina ups and downs som alla vi andra. Mina fina tjejer...

Idag åker fina goa Poppy till mormor, är skönt för henne att komma bort lite, och skönt för Daisy att få lite egen mammatid. Även om vi får gäster ikväll så slåss hon inte om mammas uppmärksamhet. Poppy ska bli hämtad och sen ska vi ner och ta stan, P fyller ju år på måndag och inga paket e inköpta än, hon vill ha en orange bil så vet ni vart man hittar det får ni gärna berätta. Blir inte så mycket paket i år dock, en bok, nya pennor och bilen typ, kanske kan man hitta nått litet annat också men får väll se. Hon brukar få halsband av oss varje år så det kanske man skulle ta och leta upp en... hmm nya gympa skor behöver hon också man skulle ju kunna slå in dem med, sen e det väll inget mer..

Just nu e jag fett uttråkad, väntar bara på att hon ska bli hämtad,,,,

lurkblurkmurk..

Inga kommentarer: