Sidor

25 augusti 2010

Ny dag

och nya tag, har känt mig som en duracel kanin idag. har fått sjukt mycket gjort, alla våra ytor va täckta av skit, allt e sorterat, slängt och packat nått litet kvar här o där som inte kan packas än, el har någon vettig plats. Känns så himla skönt, ungarna har fått mat, jag känner mig och shit vad livet flyter på ibland. Igår va tjejerna duktiga somnade själv på kvällen, poppy har ju alltid kunnat det själv, med daisy har det alltid varit problem med, verkar bli samma runda ikväll dock. Ljusen e tända i deras säng så där e mysigt, de har fått välling, och natt pussar, ändå springer daisy fram och tillbaka och kan inte bestämma sig. Håller tummarna på att hon ger upp.

Idag va vi på öf också, va ett bra tag sedan, va kul tjejerna trivdes, och de va skönt att träffa lite folk. Imorgon blir det öf igen och den blir det fullrulle, jag har tupperwareparty hos mig kl 18, alla e välkomna jag bjuder på lite små plock, och ska träna på den nya katalogen.

Daisy är förresten himla go hon har så himla mycket uttryck för sig och skojiga meningar, många gånger per dag man fnissar åt henne. Nu e hon mindre kul, dock. nej får väll ta ett nattnings försök...

pöss
och tack alla goa!

Inga kommentarer: