Sidor

28 augusti 2010

48...

Idag tog vi en shopping tur i stan, passade på när inte Poppy e hemma, hon fyller ju år på måndag så vi behövde skrapa ihop lite presenter. Hamnade som vanligt i alla andra butiker också, och började kolla på byxor, jag är en tajts människa har alltid det och kommer fortsätt med det. Men hittade inga va konstiga ränder på alla, eller läder eller sladder eller annat. SÅ jag började kolla jeans, jag har inte haft jeans sen jag va 15, dvs ett tag sedan. Hittade ett par svarta tajta som jag tyckte va snygga. Prövade och de passade strl 48, jesus typ sist jag köpte hårdare brallor var de 54-56. Så jag köpte de, de är väldigt tajta men kändes dumt att köpa en storlek större, jag ska ju krympa. Kommer i dem, kan knäppa den, men nej kan inte sitta i dem, men det kommer väll. Fick den dessutom billigt, kapphal hade 100kr rabat och jag hade en 25% check, så 180 spänn, väldigt nice.

Fick hem min fina höstjacka igår också, va orolig tog största storlek 48, provade den men kände mig som en michelingubbe. Den va stor, väldigt stor, ska skicka in den och be om en mindre, för ja gillade den. Detta är kul, super kul jag vill shoppa mer!!!
Här mitt i ingenting, vill jag passa på att tacka Thomas, för lite matinsperation. Tack vare god matlagning och tips, kunde jag igår bjuda mina gäster på hembakade pitabröd, och falskkebab, sallad och tzatsiki. Väldigt gott och inte allt för klöddigt. Kommer göra det många gånger till...

Nej nu dags för film: Salt, älskar Angelina i huvudroller.... hoppas den e bra!

Inga kommentarer: