Sidor

07 augusti 2010

Resande fot

Finner mig ständigt på resande fot denna sommar. Är det inte i bil någonstans så e det tåg och buss flängandes över Skåne.

Har fortfarande inte flyttat hem heller utan bor som storfamilj i billesholm. Tänkte nog stanna en vecka till sen är det dags för jobb och skola för fam Nelin. Vi ska hem och ta tag i flytten sakerna lär ju inte packa sig själva. Idag och imorgon reser jag dock till Landskrona ska hålla 2 plast partyn i helgen och hoppas på att få massa sålt jag behöver nämligen pengar. Sen blir det lagret på måndag och Bromölla torsdag så det e smockat samtidigt jobbar Olle fortfarande.

Men vi har det verkligen grymt bra, barnen leker från morgon till kväll med undantag för lite bråk då o då, men det får man ju räkna med. Vi turas om att laga mat, diska och plocka, ta hand om katterna och skrika på barnen. Som sagt stor familj 4 vuxna, 2 större tjejer och 3 små damer samt 2 galna han katter.

Funderat rätt mycket på allt senaste tiden och jag känner mig nöjd och lycklig just nu mår bra förutom lite stingslighet men så är det ju en gång i månaden. Men det känns lite som om jag flytt och flyr mig själv lite just nu också. Lever i en lulllull värld där allt bara är bra. Men är medveten om att jag snart måste kastad in i vardagen roligt eller ej. Flyr mitt eget liv, pallar inte ta tag i saker just nu, skjuter allt framåt så jag bara kan få ha det bra just nu. Men jag är medveten om att snart väldigt snart är det dags att ta tag i allt roligt eller ej.

Nej dags att sluta tåget i Ramlösa kommer strax.

Pöss o hey!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: