Sidor

15 januari 2013

Lugn helg

Haft en underbar lugn helg, i lördags va vi bara hemma och mös, åt gott och tog hand om alla. I söndags va vi medbjudna på brunch på helsing med stora familjen, va super mysigt, alla hitta nått att äta och alla va nöjda och glada. Söndagen fortsatte i lugnets tecken hemma utan nått klödd och krångel. Tycker det är himla skönt att bara va hemma och göra absolut inget, få mysa och ha det gött.

Idag testa vi nya planen med att jag ska lämna på dagis och skola, fy fan vad jag är trött. Men blir väll bättre efter en veckas uppgång kanske. Har även bestämt mig för att sluta amma. Känns dock inte bra imagen hela kroppen skriker att låt henne, jag vill och kan amma. Men jag orkar inte äta mjölkfritt när man redan har kalk brist, och amma 4-10 grr per natt är inget att hänga i julgranen. Vi får se hur det går. Älskar att amma men orkar nog inte mer...

Idag tar vi det lungt tittar på pipp fåglar äter druvor kollat tv slappar. Sen hämta barn, handla och baka bullar. Blir bra, och lax till middag, fick mat kasse igår från mathem så det blir spännande.













-puss från oss!

Inga kommentarer: