Sidor

05 januari 2013

2013

Nytt år många tankar och idéer och planer.

Önskar hoppas och vill försöka må bra, bli stark i själ och kropp. Ska därför börja träna på filborna och ordna psykolog. Springa blodomloppet i maj e mål. Lämna blod och donera ägg om jag kan.

Vill att barnen ska få en fungerande vardag, så Olle ska lämna måndagar sen är det upp till mig att rycka upp mig hämta lämna och fixa, så mina barn kan ha bägge sina föräldrar hemma till middag alla andra dagar.

Aktivera mig och Tilly finns det hopp om, så träning ev 2 förmiddagar sen blir det förskolor el promenad el dyl, nått annat än stirra på tvn där hemma. Ikea frukost en dag i veckan tex e ju aldrig fel.

Amning, vill nog amma fortfarande, men måste få det att funka med bara kvällar och morgonar, och nätter, får ta tag i den mjölkfria kosten rejält igen.

Mina och familjens matintag, inget socker denna månad förutom bakat. Blir frukt ost och annat till mys. Ska få rätt på mina portioner och matintag. Ska ner från dagens 62,8 till Max 59, nått kg till om det går.

Ta hand om oss alla, varandra och var och en, ska på spa 27 jan tex. Men börja lägga pengar på fam saker istället för onödiga rundor i affärer.

Vill önskat och hoppas att detta är året då jag rycker upp mig tar tag i mitt liv min familj och alla runt oss.

Blir spännande om ett år att se vad jag vad jag förändrat tagit tag i och orkat hantera. Jag e ju inte Gud och ofelbar men jag hoppas önskar och vill detta år bli stark!



-puss från oss!

Inga kommentarer: