Sidor

10 januari 2013

Hemmafru

Idag har varit en riktig jävla hemmafru dag, en sånn som jag inte brukar ha. Men till alla de som tror att tanterna sitter och dricker kaffe och äter kaka hela dagen säger jag bara fuck u! Sitter ner nu inte en mun tidigare.. Så här har denna dag sett ut!

Vakna av en för tidigt pigg unge, myste i soffan innan vi pressa i oss lite havregrynsgröt. Efter det har jag diskar maskinen och tömt 3 gånger (?) lagar lunch mellis och middag dvs bråkat ned barn som dissar allt. Hängt tvättar och vikt 5 och satt in, strykt det ingen vill sträcka senaste 4 månaderna. Tagit grisarnas bur, dammsugit övervåning. Vädrat ut alla täcken och kuddar och bytat lakan i alla sängar. Bytat 4a bajs blöjor och badat 3 barn efter två kiss olyckor. Slåts med pensionärerna på Ica handlat billigt men mycket. Hämtat 2 på dagis och skola. Plockat i hallen och radat upp skor. Sorterat 100 högar papper. Lyckats få i mig 2 koppar kaffe. Varit elak mamma och bråkat. Krupit runt och plockat geggiga makaroner från golvet. Haft dans stund med barnen. Vikt 30 par mini trosor och försökt gissa strl på alla som saknat lapp. Har dessutom själv hunnit duscha och fått i mig mackor mm. Just ja somnat 3 barn innan 1915.

Underbart härlig dag, älskar att va hemma med mina 3 men att sitta och dricka kaffe med mina vänner hela dagarna gör jag tyvärr inte!


-puss från oss!

Inga kommentarer: