Sidor

02 november 2012

Mag jävel

Testar skriva en gång till spännande att se modet fastnar denna gång :)

Sitter på tåget ner till Malmö återigen, som vanligt är det ingen nöjestripp utan ett besök hos kirurg mot. Min ena sida på magen börjar bli fin, den andra ser dock ut som FAN. Fylld som en vattenballong och nu ett stenhårt knallrött äpple mitt på, med smärta från helvetet. Blir spännande att se vad de har för svar denna gång, för så här kan jag ju inte ha det. Olle skulle egentligen jobbat men e omöjligt med hur jag känner mig.

Trots seg läkning smärta från helvetet och en gnällig kärring så har jag mina 3 små solstrålar som lyser upp varje dag, utan dem kunde lika bra lagt mig ner och dött.

En gnällig förbannad trött men lycklig mamma med andra ord, som nu kör mjölkfritt!











-puss från oss!

Inga kommentarer: