Sidor

29 november 2012

Stark

Vaknade idag och kände mig stark som en jätte, trots meckig natt kände jag mig utvilad.

Känner mig toppad, men börjar jag tänka och fundera för mycket är jag rätt säker på att tårarna gömmer sig på andra sidan. Känner att jag vill och måste samla ihop mig och allt mitt för att få vardagen att funka. Om det sedan resulterar i att jag får leka duracel ett tag så får det va så. Bättre överenergisk en deppig.

Va en runda på väla igår och köpte mig byxor jag länge spanat på, kanske va det dom som fick mig att vakna med ett leende.




Fina Daisy kom in och mös en stund innan klockan ringde, skadade inte det heller. Att jag fick lite plockat bidrar det med till energin. Sega va att jag kände jag kunde fått mycket ordnat idag, men då måste man bryta för att ta sig till Malmö. Håller tummar och tår om att det e bättre och att mina onda aningar INTE stämmer.

Nya planen är alltså att jaga energi, ladda satan och skutta på. Börja med att kontakta Aleris för korrekt med lista kan va en bra start.




Deppig sallad inte ett dugg energi givande!

-puss från oss!

Inga kommentarer: