Sidor

12 november 2012

Malmö

Av någon underlig anledning tar jag mig tid till detta när jag sitter på tåget. Hade koll idag igen, varigt äckligt och jävligt som de två senaste veckorna. Ap trött på att inget händer, gulligaste kirurgen kom också in och kollade klämde pillade och tryckte. Förstummade va de och visste inte vad som ska göras.

Så ny odling tagen, denna gång 5 cm längre in i kroppen. Pico är påkopplad igen. Ny tid på tors och avvakta. Känns som jag avvaktat 2 veckor nu men visat vi kan väll ta det 1 vecka till. Enda jobbiga e att jag ska va själv med barnen snart igen, men e väll som med plåster det ska bara göras, rycka av det snabbt, dvs hoppa in i barnaskaran och ta ansvar.

Haft en super fin dag i Malmö med syster idag iallafall. Sen bi som har åsikter om vad jag handlar och inte handlar, kanske ska ni inte uttala er när ni inget vet!





-puss från oss!

Inga kommentarer: