Sidor

18 december 2011

Mohahaha

Idag hann jag tömma kameran först, dvs jag fick första tjing på nya bilder, har ju en ny kamera så det blir rätt mycket lek och skumma bilder, men det e ju bara skoj.




Vi ligger och myser, och damen har hittat mina rep på klänningen som givetvis e mycket goda.



Vackraste poppy.



Daisy, vars fingrar bosatt sig i näsan.



Poppys nya fina henne tatoo, endast 80 kr för 2 stycken, mycket kul fredags underhållning.



Daisys fjäril.



Våra nya husdjur, mini myror, finns överallt och klättrar på allt, ca 1,5 mm långa, här har de lyckligtvis hittat Daisys colaglass på golvet.



Gårdagens middag som slutade katastrofalt, men jag fick iallafall lite vin.



Poppys kycklingspett.



Olles massaman curry, riktigt sjukt gott.

Kvällen sluta dock med att Daisy fick toksprett på restaurangen, började spotta sin spaghetti överallt. Spottade och kastade kex. Spillde dricka och slutade med att hon sparka på bordet så det höll på att välta , glas, dryck och allt välte. Efter varningar och tillsägelser om allt, men inget funka så fick jag fnepp när bordet välte, tog henne och Tilly och gick, badringen vi skulle ha köpt, fick hon bli utan, även lördagsgodiset som hon sett fram emot. Va en mycket arg och ledsen Daisy, och mer ledsen mamma kanske.




Efter en nattssömn hade vi vår glada Daisy igen, med morgon dopp.



Dock försökte hon nyss dränka en fjäril men hey,,, ska inte ha för höga förhoppningar om huligan ungen.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: