Sidor

11 oktober 2011

Tomt

Måste säga att det känns fett tomt när inte Elina e hemma. Även om hon inte gör så mycket så jiddrar hon lite med barnen sitter här nere så man har nån att snacka skit med. Men hon e i stockholm och lever livet, hoppas hon har det gött.

Har herman här som då och då dyker upp och snackar lite iallafall. Uppskattas väldigt, för jag blir fett ding av att sitta här själv med kids och va nollad.

Pappa e också hemma, men fixar mest med sitt, hjälper dock till och tar T när det behövs, jag har det rätt bra här. Det märks de dagar då jag e låg, som denna vecka, att inte behöva sitta själv och snacka med sig själv typ. Att va i ett hus med folk där nån alltid kan hjälpa till när jag behöver det.

Trots detta känner jag mig väldigt låg, gråtfärdig och tom. Inget specifikt att sätta fingret på mer en allmän känsla. Hoppas min Olle kommer hem snabbt idag, trots mitt gnäll och böleri och otrevlighet mot honom. Så känns allt snäppet bättre när han e här med mig. Känner mig lite mer hel, mindre ensam. Tur jag har som har min stora familj och min Olle, vad gör alla ni andra utan så viktiga människor kring er.





D kollar film, snuttandes på bappi, och kramandes sin lemyr Kiss.

Fina fina familj...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: