Sidor

17 oktober 2011

Liten

Plutt har jag fått, va inne hos läkare med Tilly idag för magens skull. Resultatet blev att hon e mjölkintolerant, samt inte växt som hon ska senaste veckorna. Sen om det beror på att jag har lite mjölk, eller att magen inte tagit åt sig näringen när hon inte tålt det vet vi inte. Mjölk tycker jag att jag har gott om, men man kan ju aldrig veta.

Lösningen på det hela är att låta henne äta så ofta som hon vill. Verkar hon missnöjd efter amning på kvällen ska vi fylla på med ersättning. Jag ska hålla stenkoll på alla mina intag av mat, och hoppas och hålla tummarna. Har ny tid om 3 veckor då vi ska följa upp. Förhoppningsvis har koliken slutat tills dess och vi har fått rätt på magsmärtan på dagarna som orsakad av mjölken.

Jobbigt jobbigt jobbigt! Men förhoppningsvis finns det lösning.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: