Sidor

04 oktober 2011

Anemi

Järnanemi heter det så? Ingen aning men ni fattar kanske vad jag menar iallafall. Va på Aleris idag på 1 års kontroll 5 mån för sent. Men efter 5 tagna rör igår fick jag negativt svar på alla mina värden, b12 va extremt lågt även kalk och järn. Så nu nöje det b12 sprutor och en järn påfyllning genom blodkärl i veckan. De va läskigt låga tydligen och läkaren pratade förklarade och gjorde det väldigt bra skällde inte på mig alls. Nya recept på kalk och d fick jag med. Järn sprutan kosta 9000 kr så jag bockar och bugar och tackar för högkostnadsskyddet i Sverige. Men min känsla av att inte orka, denna ständiga gråt av att inte orka och känna mig trött kan ju ha sin förklaring i mina värden. Så hopp finna ju iallafall. Jaga läkare imorgon samt tandläkare till D igen, hon stog på näsan och tänderna igen.






Phuuu trött!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: