Sidor

25 oktober 2011

Bloggandet

Älskar att få skriva av mig, och önskar jag gjorde det oftare. Men har förstått att jag inte kan skriva om vad som helst hur som helst då folk tar illa upp. Känns ju skumt för vem bloggar jag då får när jag hämmar mig och mina tankar och känslor. Tanken va att ha det som en dagbok, att blogga allt neg som positivt, men min känslo blogg e borta, e bara en alldaglig tråk blogg. Frågan e om man ska skita i allt och Alla och skriva alla sina känslor trots trampningar på tår. Vad som skriva i en arg sekund är ju inte alla dagars känsla, men kan tolkas fel och såra och skada. Det e svårt det där, blogga som man vill med risken att trampa folk på tårna ( vilket INTE är syftet), eller vardags babbel för att rädda känslor och relationer. Hur gör man? Hur tänker man? Hur gör man det bästa av situationen? Detta e muppigt men får fnuddra vidare...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: