Sidor

25 oktober 2011

Malmö

Haft en som sagt egen dag idag, och haft det alldeles underbart nice. Släpat med mig stackars L med svår foglossning genom hela Malmö på alla håll och kanter. Inte hittat det jag ska men dock annat. Fina hörlurar till Elina, t-shirt till Olle, pussel till Tjejerna, kaka till Mamma, tröja till mig och kläder till lilla nya bebisen i släkten Lilly.

Va ju även på AK för bedömning av plastik, fick ett givet JA, men inte nu han ville vänta några månader till. Så allt blir som det ska. Dock hade jag extremt starka och bra magmuskler han trodde jag tränade mycket, hehe lite små kul ju. Dock e det inte helt slutkört än, han skulle samtala med teamet och höra av sig igen. Min vc läkare ringde även upp igen idag och följde upp senaste besöket, mycket bra och trevligt, känns som en trygg dr, till skillnad från apan på AK.

Nej butter men otroligt glad och utvilad efter denna dag med underbara L. Får vi göra om :)

Puss min fina familj, och alla godingar!










- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: