Sidor

22 september 2011

Jag e trött på!

Att ungen bara skriker, att jag inte kan va ifred en sekund. Att vad jag en gör så skriker hon.

Trött på att ungarna trotsar och e så jävla uppnosiga. Trött på all kaxighet från stora och små. Trött på allt tjatande om rena och smutsiga kläder, e ju för fan bara kläder. Trött på att tjata på barnen att de ska städa när jag egentligen skiter i vilket. Trött på att gubbens fon aldrig funkar när man behöver honom. Trött på allt jävla små ätande av alla i huset. Kakor, godis, mackor, pålägg, kexknäcke varför i helvete ska man laga mat när alla redan e socker mätta. Trött på att inte få sova en natt utan en tandgnislande unge bredvid mig. Trött på försäkringskassan som segar när man behöver pengarna. Trött på allt skit på datorn vi stirrar oss blinda på. Trött på mig själv och andra som inte tar tag i saker man borde.

Trött på att få en klump i magen när blodprovspapper dyker upp o posten. Trött på alla och allt just nu. Vill att hon ska sova så min kropp får en sekunds vila idag...

Så jävla trött!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: