Sidor

21 september 2011

Äventyr

Idag fick Daisy bli hemma med resten av huset. Jag däremot hoppa på bussen till psykologen och har haft 1 timme väldigt givande samtal. Dock 2 veckor till nästa men hey bättre en ingen iallafall.

Hoppa efter det på bussen till hbg där jag nu befinner mig. Ska möta upp Poppy och Olle. Ev ta en fika eller hitta på nått annat med P. Nått måste dock intas då min mage skriker efter näring redan nu. Nya bröstpumpen som efter en olycka snällt fick bli beställd har även kommit idag, automatisk och allt hoppas namne mig den kan pumpa satan. Behöver få ut massa då Olle ska passa lilltjejen på lördag då jag ska iväg. Mat behöver hon ju trots att inte jag e där.

Så nu njuta av lugnet, sen möta upp, fika, handla och hem till huset och D.

<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: