Sidor

11 september 2011

Helg

Nu har vi haft helg igen, alltid lika spännande med vad som ska hända. Började fredagen med besök på väla, och vill där hylla den nya choklad butiken, massa gott och till nice price.

Efter det tog vi familjen Berg, hade en heldag och kväll full av mys som vanligt. Poppy fick presenter och ungarna fick lekt, och jag fick kackla av mig. Tackar så mycket för den underbara fredagen.




Lördagen vaknade jag av en poppy som skrek om båtar i huvudet på mig. 45 min senare satt vi i bilen på väg in till hbg, för att åka båt till Danmark, mycket lyckliga barn.









Hade en underbar dag igen och ungarna va lyckliga. Med massa mys för alla. Idag har vi varit hemma tagit det lungt, fikat äppelkaka och promenixat. Snart- sova!










Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: