Sidor

01 december 2010

Skit ALLT

Känner jag just nu, det här va inte min plan så här skulle inte veckan gå. Vi skulle ha en super mysig vecka med massa med saker, busfabriken, fika, kalas julfest mm. Men nej varför ska Johanna få ha trevligt för? Vi va glada alla mådde bra saker började falla på plats, allt till det bättre. Mina vackra tjejer e underbara och jag har ett frö i magen som också komma komma att bli nått helt otroligt.

Så vänder sig allt totalt för magsmärtors skull. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv trodde jag skulle dö. Det värkte som det aldrig värkt förr. Kändes som inälvorna och tarmarna drogs i snurrades runt och snart skulle explodera.

Efter en rad vänder på sjukhuset två nätter senare har vi nu ett trovärdigt bud. Vid sömnaden vid gbp op så sydde man inte så som man kan på alla ställen så det har skapats en fick där tarmarna ramlar in och vrida och fastnar typ. Kommer med klarare besked när nån vettig doktor förklarat det. Så imorgon blir det Kristianstad och op mina tarmar ska fixas. Har jag all tur i världen blir det en natt och sen hem på fredag. Men med min tur ja vem vet hur det då blir? Tyvärr e det en operation som skapar smärta, dvs jag kommer bli sjukskriven återigen och Olle min stackars man kommer få vara hemma igen.

Risker finns det med allt men just nu har jag noja för att sitta med påse på magen. Hur det blir med fröet i magen vet jag heller inget om, hoppas och önskar med allt jag kan att fröet klarar sig. Att det går snabbt och smidigt och jag snart e hos min saknade familj igen.

Är rädd, arg och förbannad allt va ju så bra. Vi hade så mycket att se fram emot så mycket fantastiskt och mysigt. Vi skulle till Göteborg nästa helg med massa mys tror dock jag får ställa in det.

Men jag är glad för min familj och saknar mina små älsklingar sjukt mycket. Vill hem och morgon mysa med dem kolla på Kalles klubbhus och bråka om vilken frukost de ska ha

Håller tummar och tår imorgon!
Puss alla fina där ute!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

Tänker på dig och hoppas att allt går bra!

Du har en award att hämta inne hos mig!

Kram