Sidor

18 december 2010

Sjukstugan

Min lilla fina D har åkt på feber fick redan förra natten feber och hade igår och haft idag mellan 40,8-39,6. Nu på kvällen börja den äntligen rulla ner lite men insåg då att P också åkt på feber. Känns lagom exotiskt med tanke på att jag fortfarande e hängig, trött och off. Har knappt fått i mig nån mat alls senaste dagarna, så jag ställde mig på vågen idag och japp jag fortsätter ner, 78,2 kg. Bestämde mig för att laga det jag va sugen på så idag har jag äntligen fått i mig lite mat, fläskfilé och potatisgratäng med rösvinsås, kanske vi inte bör äta varje dag dock. Börjar också fundera på om min extrema trötthet och nedstämmdhet beror på dåligt intag av mina vitaminer. Men ska till bm på onsdag så då får vi väll reda ut allt. För så här orkar jag inte ha det. Jag fortsätter leva på nyponsoppa tills dess. Nu ska jag kolla Robinson.

Blääääää för denna sjukstuga!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: