Sidor

04 december 2010

Pressa mig

Idag ska vi testa lite gränser se hur mycket jag pallar. Opererades i torsdags eftermiddaag, går på morfin men har gett mig fan på att jag ska palla. Palla gå på Olles julfest e ju mysigt varje år och fina kläder har jag. Duschat och rakat ben har jag fixat. Målat naglar och noppat bryn är gjort. Nu ska jag bara om nån timme trycka på mig små kläder känna ju trevligt när jag e svullen som en gnu om magen, men det blir nog bra. Igår sov jag bort hela dagen och hade ont som f-n, men hoppas det ska flyta på idag.




Det här har de gjort i min mage, läkaren va snäll och ritade för att förklara. Där fanns två fickor i magkexet fetet typ, där tarmarna ramlade in och klämdes de röda linjerna visar vilka delar som kan ramla in vart. Men nu e hålen ihopsydda så nu stannar allt där det ska. Äter puree imitt fall eller min tolkning jag äter allt med tuggar sönder maten som en gnu i 2 veckor.

Nej nu ska jag ordna så Olle kan gå och köpa strumpbyxor :)
Puss

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: