Sidor

03 december 2010

Ready

Efter en del klödd kom jag tillslut till Aleris i Kristianstad igår. Fick börja med en op dusch skrubba hela kroppen. Fick ny nål, och fick snällt vänta. Efter nån timme kom narkos in och prata och även läkaren lite senare. 1330 va det dags lalla ner till op hoppa upp och somna gott. Vakna sen på uppvaket runt 15. Somna dock snabbt om igen och sen vid 17 vakna jag och va uppe och gick. 4A nya hål på magen har jag fått varav en sitter i naveln. Hade bestämmt mig eller oss för att skippa smärtlindring men när klockan blev 21 hade jag förbannat ont så jag fick offra mig på en spruta. I magen har de sytt ihop de fickor dom inte tidigare va ihopsydda, det va i dem tarmarna ramla ner och fastna. Så nu slipper jag magkramperna men får snällt börja om. Blir flytande och puree mat i 2 veckor, men det får jag ta. Jag mår bra förutom smärtan, och vad jag vet mår även bebbe bra håller alla tummar och tår att det fortsätter så.

Nje om man skulle somna om efter 6 slagets provtagning.

Puss!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: