Sidor

25 december 2010

Julafton

Så har dagen varit här som barnen räknat ner till. Dagen med stor tanke och känsla. Vi har haft det super mysigt, spenderat den med momme, moffa, Elina, herman och dam Nelin. Vi är ute i kågeröd kommer stanna nån natt till och har varit här nån natt redan.

Vi satsa på annat julbord än vad vu brukar i år. Pappa gillar annars maffiga julbord kan ju hänga ihop med yrket. Men idag blev det lunch bestående av skinka, sil, köttbullar mm, litet lagom bord. Sen till middag blev det fetaste gottebordet/efterätter. Tyvärr kunde jag knappt äta nått, det lilla jag åt har fått mig att må blääääää hela dagen. Fixar inte socker alls just nu.










Julklappar blev det också. Stora och små alla lika nöjda. Poppy och Daisy fick massa fint, dockhus, möbler, spel, pussel, pyssel, utklädningskläder, vagn, docka, polly pocket, böcker, förvaringsburkar, speldosa mm. Mycket fint va det och mycket som de kan få vettig användning av. Så jag bockar och bugar.

Nu ska jag sova för många dumpningar idag, de andra e sär nere och äter ff.

Puss och god jul alla fina!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: