Sidor

19 januari 2010

Tom

känner jag mig idag, har varit en bergochdalbana av humör svängar idag. Varför vet jag inte det har bara varit så, började med fete svacka till lunch när Daisy sov 30 min bestämde sig sedan för att hey mamma, varför ska jag sova idag, jag satsar på att skrika i en timme istället, och när jag säger skrika menar jag inte lite baby bölande. Utan hon skriker så glasen klirrar och man tror det sker barnmisshandel i huset, det skär genom mamma hjärtat och man känner sig otillräklig. Tillslut vakna stora syster så då va det lika bra att ge upp. Var sen en runda på bvc med D hon vägde in på 8,9 kg och 77 cm, hon följer sin mini kurva bra, ska dock lämna avföringsprov för att kolla magen en extra gång.

Orkade inte laga mat idag heller så det blev pizza, om ni hade sett hur D åt så hade ni undrat varför hon va så liten, hon krängde i sig ALL ananas på en hel pizza, en fjärdedels pizza och massa skinka, plus pizzasallad. Känner mig dock tom på nått konstigt sätt, ledsen, inte arg eller orolig bara tom, och ledsen. Vet inte för att det kanske känns som om det e mycket som ska ordna i vår mycket som ska hittan och dittan, beslut hit och dit. Maila patientnämnden och vårdlotsen idag också och hopppas på att det ska snurra på lite så man har en sak mindre att tänka på.

Skulle ju ha katt i nov också, men fick avboka vår fina lilla dam, men självkart ska vi ha katt nu istället har raggat upp en liten ny dam i landskrona, och väntar på svar, hoppas på att få henne, annars får vi leta vidare, poppy har redan döpt henne Beja (?) vart det kommer ifrån vet jag inte, men det får dte ju bli...

Nej uch känner mig bläää pallar inte engagera mig mer idag,, lägger ner för idag,,,,

Inga kommentarer: