Sidor

23 januari 2010

Lång lördag

Dagen har rullat på saakta saakta saakta, mellan allas knorrande ynkande och pustande. Vi är inte en frisk familj alla e kassa och hängiga vissa mer än andra. Fick dock nog av poppy kräkande idag så jag tog mig med pappas hjälp in till Lunds barnakut. De titta klämde och pillade på henne planen va att ge hemma vätskeersättning var 5min och bara 5ml i taget, klarade hon det i 1,5 timmar va det ok vilket det va så vi fick åka hem igen. Klockandet fortsatte hemma också och hon har idag fått i sig 3 dl vätska, en halv rostmacka och 1dl nyponsoppa. Oiiii Gud vad rund och go hon kommer bli av allt det...




Hemma klippte jag pappas hår innan han smet snAbbt från denna smittosfär. Vi fortsatte sunka och nu ska vi nanna, olle försöker lägga d för 110gången idag hon vill inte sova i sin säng, utan bredvid mig hängandes i mitt hår, tyvärr gillar inte jag det särskilt mycket. Vår lillböna e huligan nr 1 hon e helt sinnessjukt rolig och envis som få innan idag strippa hon och drog poppys stickade mössa över hela huvudet och fnippra omkring, hon e go men jobbig.

Pöss o god natt!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: