Sidor

18 januari 2010

motångar

ibland blir man bara så jävla less på systemen i vårt f-annade land. Ringde i morse kirurgteamet i landskrona för att få reda på vart min remiss hamnat, jag åberopade vårdgarantin i slutet av nov, så jag tycker det börjar bli dags att nått händer. Hon slog snällt upp mina siffror i datorn, och såg att jag står på kö som alla andra fint och just nu vet hon inte vad som händer, mer än att landskrona bara har samarbete med Kristianstad, så det lär bli dit de skickar mig, men de hade 1000 remisser, men bara 500 platser där, så hon upplyste mig fint om att 3 månader lär det inte ta men inte 2 år heller, jag försökte då ifrågasätta det och menade på att jag är öppen för att åka överallt i Sverige bara det går snabbare, men nej så funkade det inte, utan de hade bara kontrakt med Kristianstad. Vafan e det för jävla bull, har de hittat på egna jävla regler eller, vårgarantin innebär ju att man kanske får åka varsom men där plats blir öppen först. AARRRGG är jag jag vill bli opad NU.

Jävla skit system...

Inga kommentarer: