Sidor

02 januari 2010

segggg

t att skriva på mobilen blir lätt korta fel stavade inlägg som handlar om absolut ingenting. Lyckats lura mig till en data idag så det blir lite lättare iallafall. Allt flyter på haft några slappe dagar,igår va vi på rummet nästan hela dagen, Poppy hade feber och va hängig, alvdeon och resorb på kvällen gjorde att vi fick en pigg dam till middagen iallafall. Käka på nytt ställe med toppen service, våta servetter snabb mat på bordet osv, va bara det att mamma va magsjuk igår kväll, jag i morse och daisy lika så,poppy hade ont i magen igår kväll och morse, så ingen mer mat där. samlar på mig lite kvitton också så jag kan skriva en ordentlig pris lista sen när jag har dator nästa gång. Kan ju va kulför er där hemma eller de som tänkt åka hit. Poppys sjukdoms historia fortsätter, hon tål inte myggen så bra, så idag e hennes ansikte helt uppsvullet, köpte lite skumkräm och tabletter på apoteket och hoppas det ser bättre ut imorgon, hon ser fruktansvärd ut... Passa på att köpa gravtest också och nej gott folk ingen bebbe än, trots avsaknaden av tant röd, så jag hoppas det fortsätter så ett tag till, vill ju op först.

Imorgon blir det bad sol och slapp, har hänt lite saker jag inte kan skriva om än, men här har varit lite ledsna ögon idag, hos många, ingen e sjuk eller så, så oroa er inte ni där hemma, måste få ok av andra innan jag skriver om det, men det e trist, och ledsamt men inget jag kan göra åt.

På måndag ska vi shoppa också heldag i phuket och nått tempel med apor blir spännande,

puss på er där hemma, och en extra kram till er där hemma som har det extra jobbigt just nu, (säg tillom jag ska köpa med hem lite sovpiller)

Puss

1 kommentar:

Sarah sa...

Med glädje om det går :) (sista medningen)
Tråkigt att läsa att ni har det lite jobbigt med div saker, jag hopas allt ordnar sig med vad det nu är och magsjukor o poppys utslag.
Saknar er!!!!

Puss