Sidor

02 december 2009

Ledsamt

är det idag, känner mig som ett åskmoln, en argsint, förbittrad mamma som bara skäller och gnäller. Känner mig arg idag arg på allt och alla, känner mig ledsen på allt, och alla. Känner mig trött, sjuk, förkyld, febrig och jävlig.

Var hos doktorn idag, hon va toppen, hon valde att inte skicka remiss iochmed min redan är framme, men vi pratade lite om op och hon ville ta lite blodprover iallafall, så det blev gjort, fick även 1 års recept på min sertralin så nu behöver jag inte fundera på det på ett tag, skönt. Va på öf 1 timme, sen till apoteket, handla sista medeciner till resan, e ju bara 11 dagar kvar. In om affären, s o l va med också och följde med upp en stund, barnen fick leka och ag fick muttra lite, stackars s, se och lyssna på mig, är inte särskilt kul idag.

Borde va skit glad och pigg hade jätte bra dag igår fick sällskap av s johanna och malla, vi prata fika åt och kackla, jag hämtade min iphone, lekte med den krängde godis, och allt känns som omd et flyter på som det ska, har fantastisk familj och goa vänner som finns här. Men ändå är jag ledsen trött och bölig.

Olle kommer förhoppningsvis hem snart, och pappa skulle komma in en runda också, är inte helt fel lite planerande och prat om resan blir det nog då...

blääääää

förlåt alla nära för jag e som jag är idag.....

Inga kommentarer: