Sidor

21 december 2009

Krabbjakt

Inget nytt idag frukost bad sov bad dusch mat... tog oss dock en runda på stranden till klippor för att kolla på alla krabbor dock hade de gömt sig varenda en, en liten filur kröp dock runt med sitt skal och ungarna följde den med stora ögon. Daisy härmade den och knalla runt med små konstiga fotsteg. Blev senmiddah och glass och glass bomb här på hotellet. Poppy shoppa pärl armband på gatan och jag hämtade perfekt tvättat och struktur tvätt. En jätte påse för 40 kr kan ju inte bli bättre. Poppy e den som shoppat mest simglasögon, solbrillor, badring, öronhänge hårgrejs, skor mm, hon gillar att få välja. Nu sover ungarna och jag sk göra det samma helt absurt jag lägger mig 2140 men det är behövligt.










Puss o natt...

Postat från min iPhone

1 kommentar:

Olof sa...

Lilla Poppy liten. Hon ser lite lessen ut - vill träffa pappa kanske. Jag kooommmmeeerr Poppy! Håll ut!