Sidor

12 november 2011

Vikt

Trodde Jag stannat på 68,5 och att jag nu skulle stanna där stabilt. Väger mig lite då och då men icke sa nicke ramlade idag in på 66,7 fick ställa mig på vågen en extra gång, men visade det samma igen. Äter bra och känns vissa dagar som om det blivit något litet förmycket, men tydligen rullar det på.

Nöjd där jag e nu dock, känner mig mycket nöjd tillochmed. Förutom kommande bukplastik, efter det blir det tipp topp. Pratade med min kirurg i veckan, ska ringa en månad innan hemresa och kommer då få tid, tills när jag kommer hem. Så innan nästa svenska sommar har jag magen jag vill iallafall.

E kul resa detta ständigt nya upptäckter och saker som händer. Nya ryck varje dag och en kropp som jag skrattar mig lycklig över.




-Pöss från phonen!

Inga kommentarer: