Sidor

03 november 2011

Rulle full

Varit överallt och ingenstans idag. Väla, maxi buss mm. Lunch, fika handling.

Gått sådär hade ingen vagn med oss då den e på lagning, och konk damen dög inte längre, hon blev ju uttråkad och ville se och känna på saker.


Tilly testar hårband.

Jag och Tilly fick ta bussen hem efter handlingen idag också då bilen vart full. Ingen höjdare hon fick kolik skrik direkt som inte gick att lugna, bussen va full och satt bredvid en dam med ticks, för hon satt och morrade "tyst" hela tiden, "tyst,tyst, tyst schhhyyy tyst". Så jag vågade inte dra upp bröstet där heller direkt utan fick vänta 15 min tills en annan plats blev ledig. Bröstet får ju iallafall henne att lugna sig en stund. Ingen höjdare resa iallafall.







Kom hem va trött grinig arg och ledsen. Fixa middag och slapp gnällfisen en stund iallafall. Sen hade vi spindel pyssel inför vår spök fest imorgon kväll.









Efter lite gnäll från stor och små har jag nu äntligen hamnat i säng iallafall. Mitt tålamod tar nu för tiden ofta slut snabbt, finns de som inte förstår eller vet hur man beter sig, egoistiskt och självömkandes trampar på oss andra. Dessa människor får dagar som denna att bli 100grr värre!




-Pöss från phonen!

Inga kommentarer: