Sidor

16 maj 2011

Redig och lat

Ena dan e upp andra e ner. Igår kände jag mig rätt uppe och palla mycket trots jag va trött. Började morgonen med att göra pannkakor och fruktsallad i honung, på sängen till syrran och Sebastian. Fortsatte med att göra en hallon mouse kaka.




Fortsatte sen med danska kanelsnäckor.




Sen fixa jag maten, potatisgratäng, kryddiga biffar och svampsås. Kände mig redig och hade kul hela dagen, tillochmed diskade och plockade mellan.

Idag e en annan femma, kom knappt upp ur sängen. Känner mig hängig och dumpar på allt. Palla knappt fylla diskmaskinen. Fixa till tjejerna så de kan se på nu och hålla sig lugna. Fick dem till och med att städa sitt rum, mot att de fick varsin glass. Usch och fy va hängig jag e, pallar inte ens gå o köpa mjölk vilket vi hade behövt.

Livet e konstigt, underligt att det kan gå så upp och ner.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: