Sidor

27 maj 2012

Tungt

min lilla lilla fis är fortfarande kass, känns som hon varit kassa var och varannan dag sen vi kom hem, vi får väll allt skit på en gång helt enkelt. Men idag tyckte jag verkligen inte hostan lät bra, hon hostar hela nätter till och från på dagarna. Hon hostar så hon kaskadspyr ner mig, sig själv och golv. Vill inget äta, förutom bröstet, tackar gudarna att jag ammar så hon iallafall får i sig det, trots att hon efter spyr, får hon kanske i sig lite iallafall. Det är tungt och jobbigt och jag blir trött och ledsen över att se lillbönan så kass. Tyvärr får man ju ingen hjälp från svenska sjukvården fören det är riktigt jävla illa känns det som

Skit hosta! den tär fan på mig och henne, att få sitta och vyssa sitt barn hela nätterna är inget kul, hon fick iallafall sova en ordentlig stund i duschen idag, för där fick hon ro, i den varma fuktiga ångan. men sitta där hela dagarna kan vi ju inte.. Pallar inte ytterligare krig med mupp vc, tips på hostande barn eller krig med vc uppskattas och tas gärna emot.


Inga kommentarer: