Sidor

16 maj 2012

Rullar sakta men framåt

i denna stugan. Sjukdommar avläser varandra, spikande och ihopbygge av möbler mm för att få ett fungerande hem rullar på, bårk skrik, samtal, mail, jaganade av praktiska saker, psykolog och lek.

Vi har full rulle, och kämpar som gnuer för att få iordning vårt fina hem, njuter av våra nära och kära och dagarna rullar snabbt efter varandra. Ska ta mig tid en dag oh ta lite bilder på mig, min nya kropp har ju fyllt 2 år. Lite bilder på vårt nya fina förhoppningsvid långvariga hem hade också varit kul. MMen viktigast lite fina bilder på våra underbara fina flickor, deras bus och lek. nej imorgon ska banne mig kameran med!

saknar att blogga men vet inte när jag ska få in det, hittar knappt tid att duscha el byta kläder. Ja jesus, resan förvred allt om hur vardagen är med alal måsten och krav, endå känns resan vår underbara semester långt bort nu, känns redan glömt.

Nu kolla lite tv, sen sova, sen upp och iväg till underbara Nelins.
Kram!


Inga kommentarer: