Sidor

02 mars 2012

Relax

Och göra absolut inget, är lunken vi infunnit oss i. Det tog oss ett tag att förstå att vi inte måste flänga runt, se tempel, vattenfall och havet varje dag. Utan senaste veckan har vi gjort absolut ingenting, tagit det lungt och ätit typ bara. Förutom en runda till stan, men det va ett måste då blöjorna va slut. Men annars så befinner vi oss bara här, och njuter.













Olle och ungarna va dock i stan sälva i måndags också gjorde lite ärende, lekte i lekplats och köpte fina presenter till mig. Igår åkte vi bil till närliggande by för middag, möttes dock av fiskfestival, mindre kul då verken jag eller syrran fixar fiskdoft. Idag va alla utom jag och Tilly på kanot äventyr och dök och kollade fiskar mm. Så mitt i mitt lugn får de andra iallafall lite små saker att göra.
























Ikväll öns godaste burgare el panaeng...

Inga kommentarer: