Sidor

18 januari 2012

Poppy drunkade

Eller inte... Jag e sällan i poolen, idag fick jag min stämpel på det. Kom Lungt och fint gående, i baddräkt, alla andra va uppe utom Poppy som sprang utan puffar, hoppade ner i det djupa, sprattlade kom upp till ytan, tog en hastig luft och sprattlade ner under ytan. Varför reagerar inte de andra tänkte jag snabbt, ungen drunknar ju, kan inte stå och kan inte flyta och sprattlar och får ingen luft. Slängde de saker jag hade, tänkte inte utan dök snabbt i fick upp ungen, och kom upp och möttes av stora ögon. Typ öhhh vad gör du? Mamma förstod och hade sett i mina ögon vad jag trodde höll på att hända, rädsla, rädsla för att förlora mitt barn. Poppy va förbannad hon dök bara tydligen, och tydligen kan hon detta nu, dyka, simma och hoppa på det djupa, på botten, utan puffar eller nått. Viste hon va duktig med dettA hade jag missat. Rädslan och adrenalinet går inte att förklara, det va läskigt. Men tydligen hade lilldamen full koll på läget. Men inte viste jag att min 5 åring kunde, dyka, simma och hoppa på det djupa. Snacka om att göra bort sig!








Dessa bilder e tagna förra veckan DÅ! Hade hon puffar...


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: