Sidor

20 april 2011

Lugn i kroppen

Sen läkarbesöket har jag känt mig otroligt nöjd och tillfreds. Som om en sten lättat från kroppen, äntligen får jag lite lugn och ro i kroppen, jag behöver inte oroa mig för barnens välmående och måsten då jag vet att Olle e hemma och hjälper till. Även om det inte e för alltid så hinner jag kanske få lite ro i kroppen. Fick även en ny starkare Medecin, zofran, en illamående medecin man normalt får efter cellgiftet mm. Dessa två dagar jag ätit dem har det känts bra, dumpar fortfarande, men har inte mått lika illa mellan. Kanske är den nya medecinen och sjukskrivningen räddningen, som jag väntat på, det som kommer hålla mig från sjukhusbesök med näring i slang. Håll tummarna för mig att detta inte bara e tillfälligt utan vändningen jag behövt och väntat på. Att få äta och sova när det behövs och inte behöva tänka på mycket annat. Även om näringsbristen förblir så kanske jag iallafall lättare kan rida ut den och hantera sitationen.

Over and out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: