Sidor

04 september 2010

På G

mycket som händer, 100 bollar i luften just nu, men det får man ta. Olle och pappa, sliter var dag i nya lägenheten, men guuud så fin den kommer att bli (hoppas jag). Jag är hemma med ungarna, och har flängt till Marieholm med loppis saker, storhandlat mm. Idag va jag på loppisen och skulle shoppa men hittade inget, men fick iallafall sålt en del av mitt. Tog en rund på antik loppis med moster idag också. Kom sen hem luncha och fika, tillsamans och med pappa. Sen skulle Johanna och Malla åka hemma då bestämde sig ungarna för att följa med.

Dagen ägnades då åt att plocka och packa, maten slängdes på spisen och vi fick nöjet av att käka med Magnus och Jessica och Neo. Magnus stannade kvar och spelar lite nörd med Olle ikväll och jag gör inget. Förutom att vika tvätten senare så blir det lugnt ikväll. Imorgon e det party på g, degen inför partyt är satt på jäsning. Sen på måndag har vi två logoped tider, och en date med Sarah och Leia, vilka vi också fick ett mysigt kvälls besök av igår. Sen blir det underhålla barn i veckan, och gubbarna ska måla som små gnuer. jag ska väll försöka få undan plockat saker här och få ut en del på tradera också. hade tänkt fixa med det ikv'äll men insåg att den ligger kvar i HBG. Pappa har satt en tidsplan också, och tänkte att vi ska flytta nästa helg, blir spännande att se. Är ju en hel del att göra i lägenheten.

Har hamnat på en jämn punkt också äntligen härliga -30 kg, Ouiiii, unnade mig lite fina me and i kläder som belöning, rätt eller fel skiter faktiskt i vilket. Skulle vilja unna mig lite fina nya möbler också men det lär jag ju inte kunna, nya sängar, ny soffa och lite smått och gott hade varit väldigt nice.

Nej fy jag kacklar verkligen om inge vettigt alls idag...

Loppis i Landskrona för barn stuff 25 september, glöm inte det! vill du sälja finns det nr kvar säg bara till.

Nej ska väll hitta nått att göra
PUSS alla fina!

Inga kommentarer: