Sidor

14 september 2010

Inbokad

Jag undrar om mn kan dra på sig mer än vad jag har gjort denna vecka. Känns inte som så iallafall. Mycket men kul och mycket men man blir trött. Idag var det party likaså på torsdag, lördag och söndag. Imorgon ska jag leverera saker till Furulunda dvs tåg två timmar mes kids utan annledning. På torsdag ska vi desutom flytta. Nån stanna däremellan ska jag jaga läkare och logopeder för att få tag i det där jävla intyget till försäkringskassan, vilket verkar omöjligt uppdrag. Jag har deutom påsar hemma som ska överallt. En till mamma en till Susanne en till Johanna. Två paket som ska skickas. Baby kläder ska köpas och skickas med rest paket hemma. Samt att jag ska packa allt imorgon... Ouiiii och grattis till mig. Kan ju inte klaga på att jag e uttråkad iallafall :)

Pöss nu ska jag ta en lugn stund på tåget innan jag ska byta och sen vid elva komma hem till stöket. Just ja ska sortera loppis stuff med.....

Hehe


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: