Sidor

03 september 2010

Jag är inte människa

har jag insett, har inte ätit mina små happy piller på några veckor, hade höga förhoppningar att det skulle funka, men får nog snällt inse att så är inte fallet. Har känt på mig senaste dagarna att det inte funkar. Jag har humör som en pms kärring, inget tålamod, skriker och skäller på mina barn. Igår kom vändpunkten, jag orkade inte se eller höra de mer på kvällen, blir så rädd så har det varit flera månader i sträck innan. Jag ville inte, orkade inte se Poppy när hon var bebis, gick när hon började skrika, hade ingen som helst känsla för att trösta och ta hand om. Igår kände jag lika dant, jag är verkligen ingen bra människa och absolut inte någon bra mamma när jag inte mår 100, ingen annan märker det, men mina barn får ta smällen. Behövs det ett litet piller om dagen för att göra mig till den mamma jag vill va så får jag nog snällt ställa upp på det.

FY FAN för mig, skäms gör jag, och är besviken på att det inte gick. Kändes bra, men uppenbarligen inte tillräckligt bra. Ge mig några veckor, så de hinner funka då lovar jag er mina fina små barn att jag ska va snäll igen.

FAN för MIG..

1 kommentar:

linda sa...

fy fan för att känna sådan ångest men du ska vete en sak man tycker alltid man är mer hemsk än någon annan tycker och dina barn älskar dej villkors löst. stå på dej stoppa i dej dom där små pillerna som gör att du blir nöjd med dig själv så ska du se att allt löser sej tids nog massor kramar gumman