Sidor

20 oktober 2012

Våg av känslor

Fysiska och psykiska, allt bara ramlar över mig som en våg rakt över mig. Känner mig oerhört svag känner mig som en 90 årig åldring som snart rasar ihop. Min kropp värker den smärtar som aldrig förr. Ögonen bränner och står som öppna kranar, som inte vill sluta rinna. Jag skiftar mellan skratta gråta och va förbannad. Min kropp samarbetar inte jag mår illa och maten kommer upp igen gång på gång på gång.

Jag känner mig urholkad och tom, samtidigt som känslorna rinner över mig. Känner mig två delad. Är glad över magen sen ledsen förbannad och arg, sen glad. Förstår inte och v inte införstådd i att denna läkning skulle va en känsloresa, ingen sa det, ingen varna mig.

Känner mig glad och har finaste familje, sen plötsligt vill jag bara gräva ner mig. Detta är inte kul, inte i närheten. Hoppas jag snabbt tar mig ur detta.




-puss från oss!

Inga kommentarer: