Sidor

16 oktober 2012

Ehhhh

Huvudet bankar, magen värker och känns som om den ska vändas in och ut. Musklerna verkrt i varenda lite cm i denna kropp, djupt in slingrandes omkring bland kött ben och blod.

Vill lägga mig säga Bang och sen decka resten av kvällen, men känns onödigt tiden försvinner då.

Lägga sig i bad lockar med men det får jag inte med denna tejp och plast inlindade mage.



Gav mig på att duscha igår men slutade att allt skit läckte. Det rann brun röd sårvätska ut längst magen ut och färgade korsetten och lämnade en stor otrevlig fläck i min soffa. Stackars gubben fick snällt sanera mig och byta förband. Sätta nålen i benet klarade jag dock själv av, sista ikväll, kanske överlever den med.

Barnen e allt som jag inte orkar just nu. Ibland säger jag Gud vad de e mycket just nu, omkring en får man svaret, va glada för det tänk om de vore sjuka och inte gjorde ett ljud av sig. Men hallåå jag måste få ju tycka att nuet och mitt nu är jobbigt. 2 ungar som springer fram och tillbaka i alla rum skriker allt vd de kan, studsar upp och ned. Slår varandra i huvudet och ibland sig själva. Låter som förskola med 50 kids, efter den springer mini liten efter studsandes efter skrikandes, gnällandes aldrig nöjd.

Jag fick nog skrek gormade lite gjorde så man inte FÅR, tappade besinningen. Tog mitt pick och pack och gick upp, kollat på kass tv, slevar i mig köttfärssås och spaghetti så det nu sprutar ut ur öronen på mig.

Men de fortsätter där nere, låter skriker och bara e så där jobbiga som jag inte orkar idag. Vad Olle gör? Ingen aning sitter väll på dass med sin iPhone!

Fuck this today!

-puss från oss!

Inga kommentarer: