Sidor

31 juli 2012

Blogg kärring

E bara kass på detta just nu e en riktigt kass blogg kärring. Man ska liksom ta sig tid att spy galla och lyfta sig själv. Har bara varit mycket, är mycket har alltid varit och kommer väll fortsätta va. Hade en konstig vecka förra veckan, inget blev som det va planerat, vilket resulterade i att jag blev virrig, trött, arg irriterad och svår fokuserad. Rubba planer funkar liksom inte för mig.

Känner mig väldigt ur balans just nu, ledsam och trött, väldigt trött. Urlakad och allmänt orolig, inte mycket som funkar just nu. Äter min Medecin men den tar väll helt enkelt inte just nu. Man ställs inför nya saker, situationer, bara nytt, som tar kraften från en, man ska ställas till svars ta beslut styra sig själv och alla andra. Orkar bara inte just nu. Hade helst av allt velat bädda ner mig, ligga där, kolla kassa såpor, knapra lakrits pipor och bara va. Den dagen kanske kommer om 15 år eller så...

Pos bloggning detta!


-puss från oss!

Inga kommentarer: