Sidor

01 augusti 2012

Träning

Efter 2,5 år efter operation insåg jag att japp nu e det dags. Har känt mig sugen men inte tagit tag i det och har inte haft tid. 4 mån efter op blev jag gravid, hade kass graviditet och va inte läge att träna då. När damen väl kom ut va vi bara i Sverige 4 mån. Bortresta 5 mån, hemkommna i april, massa flytt, stök, klödd, men nu äntligen tog jag mig tid.

Efter mycket knorr tog jag Friskis och svettis. Förra veckan testade jag och syrran box 70 min, fy fan vad det tog, haft ont i hela kroppen sen dess. Idag tog vi jympa bas, lite mer lungt men känns lite här och där. Pratade om annat imorgon redan men får se om det blir nästa vecka istället.

Kul, skönt trevligt, glad jag tog tag i detta. Så nu fasiken ska jag biffa mig lite innan bukplatsik.




-puss från oss!

Inga kommentarer: