Sidor

29 april 2009

Mina fina två


Mina pluttar har hållt igång som huliganer och redan vid 8 tiden ikväll va de trötta och hade kunnat somna, men så bidde det inte. Min fina lilla Daisy kom inte till ro, vi la henne säkert i sin säng 10 gånger men hon vaknade lika snabbt igen, orolig, kinkig, ledsen och små hostig. Vid 10 tiden hade de dock tillslut somnat bägge, och ett stor vrål hörs från sovrummet, Poppy hade hostat upp allt som fanns i magen, och bägge barnen gallskrek igen. Min fina duktiga lilla Poppy, om jag ändå kunde göra nått åt den dumma ettriga hostan, fick dock se henne somna, och fick för första gången på länge sitta o klappa henne till söms. Mina två fina super bönor hoppas ni sover gott, så mitt stackars mammahjärta får chans att vila lite den med.

1 kommentar:

Sarah sa...

Nu går det :)